Iedere maand strijden op alle scholen van Stichting Tussen de Middag overblijfkinderen in de TDM Challenge! Bij iedere TDM Challenge kunnen er punten worden verdiend. De overblijfschool die op het einde van het schooljaar het meest aantal punten bij elkaar heeft gespeeld ontvangt de 'gouden’ TDM Challenge bokaal!

Daarbij speelt iedere overblijfschool voor een goed doel. Het goede doel waarvoor wordt gestreden is zorgvuldig door een aantal overblijfkinderen van iedere school voorafgaand aan de TDM Challenge uitgekozen.

De winnaar van de TDM Challenge doneert het aantal punten, omgerekend naar euro’s, naar dit goede doel! Daarbij verdubbelt Stichting Tussen de Middag het bedrag!

Voor meer informatie over de goede doelen waarvoor wordt gestreden:

www.opkikker.nl

www.dalz.nl

www.stichtingveiligonderwijs.nl

www.kika.nl

www.cruyff-foundation.org

TDM Challenge - November 2018

Katapulteer zoveel mogelijk blikken omver! 🥫🎯

Uitslag TDM Challenge - Oktober 2018

Stuiterende balletjes over het schoolplein, stuiterende balletjes overal… 🎾 welke overblijfschool heeft uiteindelijk de meeste balletjes in het doel weten te mikken? 🥁 BS de WereldSter! Gefeliciteerd overblijfkids van BS de WereldSter met de eerste overwinning in de TDM Challenge 2018 – 2019! 🎉🤩

TDM Challenge - Oktober 2018

De eerste TDM Challenge van dit schooljaar!

Let the games begin!

Uitslag TDM Challenge schooljaar 2017 - 2018